- Судот го прогласи Кевин Спејси за невин за девет сексуални напади.
- 64-годишниот Спејси ги отфрли обвинувањата - меѓу нив и седум ставки за сексуален напад на четворица мажи.
- Наводните жртви сега се во нивните 30-ти и 40-ти години, а тврдат дека инцидентите се случиле меѓу 2001 и 2013
- Обвинителите на судот му кажаа дека жалителите „на крајот се чувствувале ситни, поништени и безвредни“.
- Спејси негираше дека ја искористил неговата моќ како популарен актер за да тера луѓе да спијат со него, велејќи дека само се обидувал да им помогне, а обвинувањата ги опиша како „нож во грб“.
- Сите четворица што го обвинија Спејси имаат право на доживотна анонимност по закон.
- Ни се заканува нешто што се вика кафе-апокалипса. Некои истражувања покажуваат дека климатските промени влијаат на места каде што се одгледува кафе и дека до 2050, ќе има помалку од половина од залихите што ги имаме сега.
- Жешките температури ги прават растенијата поранливи на штетници и други закани. Во исто време, сè повеќе се бара кафе во светот.
- Во обид да се одложи ова, има научници што работат на нови, поиздржливи зрна, што би нè спасиле од овие проблеми - растат клетки од кафе во лабораторија, наместо на дрва. Други бараат замени и одржливи состојки, а додаваат кофеин, заради ефектот.
- Во дистопискиот расказ на Џ. Г. Балард, „Градината на времето“ кој беше инспирација за дрес-кодот оваа година, супер-богатите се кријат во луксуз, додека „небањатите“ креваат бунт. Така малку непријатно, како за тема за најголемиот моден настан во годината.
- Темата е избрана пригодно за изложбата на Институтот за костими Заспани убавици: Одново будење на модата, што е истражување на многу парчиња од архивите на Мет кои се станати премногу нежни за носење. Сега се реанимирани со технологија, ВИ и аудио и служат како метафора за фрагилноста на модата и како начин да се испитаат цикличните теми на преродувањето и обновувањето.
- Јавноста се фокусираше на метафоричната значајност на расказот, истакнувајќи го пак неговото истражување на тенденцијата на човештвото кон циклуси на создавање и уништување. И има некаква вистина во ова, но како намерно да игнорираат поочигледна поента - ова е расказ каде што последниот бастион на богатите ќе го прегази толпа од работничката класа.
- Која и да е причината, има една иронија во тоа да се влече инспирација токму овој расказ на Мет Гала.