- Жаклин Дуран е костимографка осум пати номинирана за Оскар, а го има добиено за „Женички“ и „Ана Каренина“. Но, кога била студентка немала поим дека љубовта што ја имала кон облеката ќе ѝ стане кариера. Без идеја за иднината, знаела дека барем ужива во „пазарење од втора рака“ - барање, превртување и наоѓање мали богатства.
- Сега, во нејзината работа ѝ е клучно да меша старо со ново и вели дека она што може да се добие со мешање на периоди е да ѝ дадеш на публиката начин да разбере подобро.
- За облекувањето вели: „Низ годините, ја сведував облеката на сè поедноставно и поедноставно, за на крај да стигнам до носење предвидливо исто нешто секој ден, но во различни бои. Значи имам три модели на панталони, кои сите се варијација на јапонски панталони што ги носам главно цело време. И повторувам. И мислам дека после некое време, едноставно не сакаш да размислуваш премногу за тоа што го носиш. Сакаш да облечеш нешто удобно, што знаеш дека функционира и така да тераш.“
- За филозофијата на пазарењето вели: „Главно носам винтиџ работи или парчиња што сум ги направила, но мислам дека ако одам на шопинг, би купувала впечатливи парчиња што би можела да ги комбинирам со основните што секогаш ги носам.“
- Ни се заканува нешто што се вика кафе-апокалипса. Некои истражувања покажуваат дека климатските промени влијаат на места каде што се одгледува кафе и дека до 2050, ќе има помалку од половина од залихите што ги имаме сега.
- Жешките температури ги прават растенијата поранливи на штетници и други закани. Во исто време, сè повеќе се бара кафе во светот.
- Во обид да се одложи ова, има научници што работат на нови, поиздржливи зрна, што би нè спасиле од овие проблеми - растат клетки од кафе во лабораторија, наместо на дрва. Други бараат замени и одржливи состојки, а додаваат кофеин, заради ефектот.
- Во дистопискиот расказ на Џ. Г. Балард, „Градината на времето“ кој беше инспирација за дрес-кодот оваа година, супер-богатите се кријат во луксуз, додека „небањатите“ креваат бунт. Така малку непријатно, како за тема за најголемиот моден настан во годината.
- Темата е избрана пригодно за изложбата на Институтот за костими Заспани убавици: Одново будење на модата, што е истражување на многу парчиња од архивите на Мет кои се станати премногу нежни за носење. Сега се реанимирани со технологија, ВИ и аудио и служат како метафора за фрагилноста на модата и како начин да се испитаат цикличните теми на преродувањето и обновувањето.
- Јавноста се фокусираше на метафоричната значајност на расказот, истакнувајќи го пак неговото истражување на тенденцијата на човештвото кон циклуси на создавање и уништување. И има некаква вистина во ова, но како намерно да игнорираат поочигледна поента - ова е расказ каде што последниот бастион на богатите ќе го прегази толпа од работничката класа.
- Која и да е причината, има една иронија во тоа да се влече инспирација токму овој расказ на Мет Гала.