- Зборот доаѓа од delusional, или „во заблуда“, а станува сè попопуларен затоа што се множат (на ТикТок) девојки што се радуваат и шират оптимизам за состојбата.
- Има и цели изјави, дека „сите се воодушевени“ од идејата да бидат во заблуда кога се работи за љубовни врски. Сите тие изговори „не те игнорира, само е зафатен“, или „што ако не ти пишува после 11, пиши му ти“, сето тоа е сега, магично - за уживање.
- Особено плаши изјавата „не ти пишува затоа што се исплашил од тоа колку многу му се свиѓаш.“ Ви текнува на тоа?!
- Сковано е како начин да се опишат фановите на К-поп што мислат дека имаат некаква шанса за љубов со нивните идоли, но сега „делулу“ станува етаблиран аспект од современите лични контакти.
- Ни се заканува нешто што се вика кафе-апокалипса. Некои истражувања покажуваат дека климатските промени влијаат на места каде што се одгледува кафе и дека до 2050, ќе има помалку од половина од залихите што ги имаме сега.
- Жешките температури ги прават растенијата поранливи на штетници и други закани. Во исто време, сè повеќе се бара кафе во светот.
- Во обид да се одложи ова, има научници што работат на нови, поиздржливи зрна, што би нè спасиле од овие проблеми - растат клетки од кафе во лабораторија, наместо на дрва. Други бараат замени и одржливи состојки, а додаваат кофеин, заради ефектот.
- Во дистопискиот расказ на Џ. Г. Балард, „Градината на времето“ кој беше инспирација за дрес-кодот оваа година, супер-богатите се кријат во луксуз, додека „небањатите“ креваат бунт. Така малку непријатно, како за тема за најголемиот моден настан во годината.
- Темата е избрана пригодно за изложбата на Институтот за костими Заспани убавици: Одново будење на модата, што е истражување на многу парчиња од архивите на Мет кои се станати премногу нежни за носење. Сега се реанимирани со технологија, ВИ и аудио и служат како метафора за фрагилноста на модата и како начин да се испитаат цикличните теми на преродувањето и обновувањето.
- Јавноста се фокусираше на метафоричната значајност на расказот, истакнувајќи го пак неговото истражување на тенденцијата на човештвото кон циклуси на создавање и уништување. И има некаква вистина во ова, но како намерно да игнорираат поочигледна поента - ова е расказ каде што последниот бастион на богатите ќе го прегази толпа од работничката класа.
- Која и да е причината, има една иронија во тоа да се влече инспирација токму овој расказ на Мет Гала.